playstation-3


Need for Speed Shift PS3 (Használt)

Platform:

PS3

Műfaj:

Verseny

Korhatár:

7 éven felettieknek

Garancia:

1 év

Raktáron



Need for Speed Shift PS3 (Használt) ismertető

 

1994 óta gyakorlatilag töretlen népszerűségnek örvend az Electronic Arts előbb külsős, majd felvásárlás után belsősnek számító fejlesztése, a Need for Speed sorozat. Az első 3-4, a sorozatban megjelent játék mind-mind megegyezett abban, hogy dögös, gyors autókat irányítottunk kötetlenül, általában nyílt terepen, látványosabbnál látványosabb tájakon versenyezve. Mindezek után a Motor City Online szerepében egy MMO-kikacsintás következett, mielőtt beindult a PlayStation 2-korszak, amit egy Hot Pursuit 2 után az Underground “alszéria” bemutatkozása követett. Ezzel új irányba indult el a Need for Speed, hiszen az éjszakai versenyzés, a tuningolás, és a városi vezetés vette át a szabadban, nappal autókázás helyét. Hogy kinek mennyire tetszett a változás, az más kérdés. Hogy a sorozattal valami nem volt rendben, az a hasonló témájú, de minőségileg ugrást már nem, hibákat annál inkább prezentáló folytatás megjelenésekor vált nyilvánvalóvá. Valaminek történnie kellett a tragikusan gyenge Pro Street / Undercover után – ez a valami pedig egy új fejlesztőcsapat, egy új koncepció: a Shift.

Az új fejlesztőcsapat az a Slightly Mad Studio lett, amelyik az átnevezés előtt Blimey! Games néven többek között a GTR, GTR 2, és a GT Legends fejlesztésében vállalt szerepet – ez utóbbi kijelentésért mondjuk a SimBim erősen fontolgatta, hogy bepereli a csapatot, mindenesetre az jól látszik, hogy a Need for Speed Shift fejlesztői nem is annyira az árkád versenyzés világából, de annál inkább a szimulátorok területéről érkeztek: ez pedig magával hozza a drasztikus irányváltás lehetőségét, amire az NFS szériának már egy ideje szüksége van. 

A Shift három, egymástól alaposan eltérő vezetési modellt kínál a játékosoknak. A legkönyebb, egyben a leginkább felhasználóbarát még nem veszi el a visszatérés lehetőségét azoktól, akik egyszer-egyszer kicsúsznak, továbbá ez a nehézségi fokozat az, amit a kontrolleres irányítást szem előtt tartva alakítottak ki. A második szigorúbb, keményebb, és kontrolerrel is, kormánnyal is jól játszható – a főbb különbség a ténylegesen szimulátorokra hajazó harmadik, kormánnyal való irányításra tervezett nehézségi fokozat jelenléte. A csapat “Ferrari Project” című játékában lévő fizikai motor került alaposan feltuningolva bele a SHIFT-be, a kerék fizikájáért pedig a Richard Burns Rally-ból ismert Eero Piitulainen engineje lesz felelős. Nézzük a tartalmi részt, ezen a fronton sem lesz okunk a panaszra: hetvenkét licenszelt, létező autóval szállhatunk be a virtuális ringbe, a pályák nagy része pedig létező európai/amerikai versenypálya, néhány elképzelt versenypályával és a kötelező, de ebben a részben nem domináló városi versenyekkel. A karrier módban százhúsznál is több “Event” vár arra, hogy teljesítsük, és az egyetlen dolog, ami jelenleg ködös, az a multiplayer. Egy-két nyilatkozatban szó volt arról, hogy lesznek online módok, de túlságosan nagy fókuszt a játék eme aspektusa nem kapott: erős egy hét múlva fog tehát kiderülni, hogy mennyire szeretnék kitolni a Need for Speed Shift várható élettartamát. Multiplayer vagy singleplayer: az új Need for Speed jól láthatóan kitörni készül az “autózz, festegess, száguldozz” saját maga által megásott gödrébe, és bár az autóversenyzés központi téma, az autókat pedig mind külső, mind belső tuning segítségével turbózhatjuk, a lényeg ezúttal egy komolyabb, felnőttesebb vezetési élmény és látványvilág lesz.

 

 

  • 1081 Budapest, Kiss József utca 5.
  • +36 20 469 3912
  • Üzletünk előtt parkolási lehetőség!
  • info@gamersroom.hu