Click Fraud Protection

KONZOL SZERVIZFUTÁR SZOLGÁLAT

Javíttatnád meghibásodott konzolod, de nincs lehetőséged szervizbe vinni? Ha elfoglalt vagy, és már eleged van abból, hogy munkaidőd vagy egyéb elfoglaltságod miatt nem jutsz el a szervizbe, biztosíthatunk, többé nem kell bosszankodnod, mert futárunk házhoz megy. Ne nézd tovább az elromlott konzolt, bátran használd ki ezt a remek lehetőséget. Többé nem lehet akadály a távolság, hiszen szolgáltatásunk Magyarország egész területéről elérhető!

 

Nincs más dolgod, mint figyelmesen elolvasni ezt a 6 pontból álló útmutatót és kitölteni a megrendelőlapot  amit az oldal alján találsz.

  1. Figyelmesen töltsd ki a megrendelő-űrlapot, vagy hívd konzol szervizünket a 0620 469 3912 telefonszámon, hogy felvehessük az adataidat és rövid időn belül küldhessük a futárt. Az ürlap kitöltése után a megrendelésről automatikus választ kapsz a rendszertől a megrendelés másolatával. Ezután munkatársunk telefonon vagy e-mailben további tájékoztatást ad a futár érkezése előtt. A futár a géped átvételéről a szállítólevél másolatát nálad hagyja, hogy a feladást későbbiekben is tudd igazolni.
  2. Ha a megrendelőlapot pontosan kitöltötted vagy telefonon felvettük az adataidat, nem kell mást tenned, mint otthon várni futárunkat, aki a megrendelés időpontjától függően, a legrövidebb időn belül felkeres téged. A hétfőtől csütörtökig 14:00-ig leadott megrendelések esetén másnap ott lesz nálad futárunk, hogy felvegye a meghibásodott gépet. Péntek 14:00-ig leadott megrendelés esetén a futár a hétfői nap folyamán várható, a hétvégén leadott rendeléseket pedig keddenként tudjuk teljesíteni.
  3. Dobozold be a meghibásodott konzolt, ha lehet, törekedj arra,hogy a gép minél nagyobb biztonságban legyen, és ne rázkódhasson,lötyögjön a dobozban. A gépre is ragassz egy papírt és olvashatóan írd rá a neved, címed, telefonszámod és e-mail címed, hogy a gépet azonosítani tudjuk a megrendeléssel. Kérjük, a dobozra írd rá: GAMERSROOM, 1146, BUDAPEST, THÖKÖLY ÚT 52.
  4. Ha futárunk megérkezik, a csomag átadásán kívül semmi teendőd nincsen, ugyanis a 3300 Ft-os oda-vissza szállítási díjat csak a termék visszaérkezésekor kell megtérítened a javítási költséggel együtt.
  5. Amint az konzol üzletünkbe érkezett a géped, konzol szervizünk megvizsgálja és felveszi veled a kapcsolatot, hogy milyen szerelési munkákat kellene elvágezni és ez milyen költségekkel jár.Semmilyen szerelési munkát nem végzünk el anélkül, hogy te bele ne egyeznél, így plusz költségek nem terhelnek!
  6. Amint elkészült a géped, értesítünk és informálunk a visszaszállításról. A gépeket javítás után természetesen leteszteljük, így az csak működőképes állapotban érkezhet vissza hozzád.
  7. Miután megjavításra került a berendezés, egy napon belül újra visszaérkezik az otthonodba.

Összegzésként tehát: töltsd ki az űrlapot, vagy ha neked kényelmesebb hívd konzol szervizünket a 0620 469 3912 számon, hogy felvehessük az adataidat, csomagold be a gépet, az anyagiakat pedig elég a visszavitelkor rendezni. 

 

KONZOL SZERVIZ SZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGEK:


Futár rendelő űrlap

* Kérjük, hogy a futár érkezését dátummal jelöld.
Órára kért rendeléseket a futárszolgálat nem tud teljesíteni.
Megértéseteket köszönjük! *

  • 1081 Budapest, Kiss József utca 5.
  • +36 20 469 3912
  • Üzletünk előtt parkolási lehetőség!
  • info@gamersroom.hu