KONZOL SZERVIZFUTÁR SZOLGÁLAT

Javíttatnád meghibásodott konzolod, de nincs lehetőséged szervizbe vinni? Ha elfoglalt vagy, és már eleged van abból, hogy munkaidőd vagy egyéb elfoglaltságod miatt nem jutsz el a szervizbe, biztosíthatunk, többé nem kell bosszankodnod, mert futárunk házhoz megy. Ne nézd tovább az elromlott konzolt, bátran használd ki ezt a remek lehetőséget. Többé nem lehet akadály a távolság, hiszen szolgáltatásunk Magyarország egész területéről elérhető!

 

Nincs más dolgod, mint figyelmesen elolvasni ezt a 6 pontból álló útmutatót és kitölteni a megrendelőlapot  amit az oldal alján találsz.

  1. Figyelmesen töltsd ki a megrendelő-űrlapot, vagy hívd konzol szervizünket a 0620 469 3912 telefonszámon, hogy felvehessük az adataidat és rövid időn belül küldhessük a futárt. Az ürlap kitöltése után a megrendelésről automatikus választ kapsz a rendszertől a megrendelés másolatával. Ezután munkatársunk telefonon vagy e-mailben további tájékoztatást ad a futár érkezése előtt. A futár a géped átvételéről a szállítólevél másolatát nálad hagyja, hogy a feladást későbbiekben is tudd igazolni.
  2. Ha a megrendelőlapot pontosan kitöltötted vagy telefonon felvettük az adataidat, nem kell mást tenned, mint otthon várni futárunkat, aki a megrendelés időpontjától függően, a legrövidebb időn belül felkeres téged. A hétfőtől csütörtökig 14:00-ig leadott megrendelések esetén másnap ott lesz nálad futárunk, hogy felvegye a meghibásodott gépet. Péntek 14:00-ig leadott megrendelés esetén a futár a hétfői nap folyamán várható, a hétvégén leadott rendeléseket pedig keddenként tudjuk teljesíteni.
  3. Dobozold be a meghibásodott konzolt, ha lehet, törekedj arra,hogy a gép minél nagyobb biztonságban legyen, és ne rázkódhasson,lötyögjön a dobozban. A gépre is ragassz egy papírt és olvashatóan írd rá a neved, címed, telefonszámod és e-mail címed, hogy a gépet azonosítani tudjuk a megrendeléssel. Kérjük, a dobozra írd rá: GAMERSROOM, 1146, BUDAPEST, THÖKÖLY ÚT 52.
  4. Ha futárunk megérkezik, a csomag átadásán kívül semmi teendőd nincsen, ugyanis a 3300 Ft-os oda-vissza szállítási díjat csak a termék visszaérkezésekor kell megtérítened a javítási költséggel együtt.
  5. Amint az konzol üzletünkbe érkezett a géped, konzol szervizünk megvizsgálja és felveszi veled a kapcsolatot, hogy milyen szerelési munkákat kellene elvágezni és ez milyen költségekkel jár.Semmilyen szerelési munkát nem végzünk el anélkül, hogy te bele ne egyeznél, így plusz költségek nem terhelnek!
  6. Amint elkészült a géped, értesítünk és informálunk a visszaszállításról. A gépeket javítás után természetesen leteszteljük, így az csak működőképes állapotban érkezhet vissza hozzád.
  7. Miután megjavításra került a berendezés, egy napon belül újra visszaérkezik az otthonodba.

Összegzésként tehát: töltsd ki az űrlapot, vagy ha neked kényelmesebb hívd konzol szervizünket a 0620 469 3912 számon, hogy felvehessük az adataidat, csomagold be a gépet, az anyagiakat pedig elég a visszavitelkor rendezni. 

 

KONZOL SZERVIZ SZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGEK:


Futár rendelő űrlap

* Kérjük, hogy a futár érkezését dátummal jelöld.
Órára kért rendeléseket a futárszolgálat nem tud teljesíteni.
Megértéseteket köszönjük! *

  • 1081 Budapest, Kiss József utca 5.
  • +36 20 469 3912
  • Üzletünk előtt parkolási lehetőség!
  • info@gamersroom.hu